Komunikaty PR

Milisystem wdroży na polski rynek repliki broni z napędem elektrycznym

2023-03-20  |  15:04
Biuro prasowe

Milisystem S.A., podmiot z branży obronności i strzelectwa, podpisał umowę dystrybucyjną z Sunway Network Company, firmą z branży IT specjalizującej się w VR, AR oraz produkcji replik broni. Spółka ma swoją siedzibę w Hong Kongu, a jej zespół stanowią polscy inżynierowie na czele z Arnoldem Adamczykiem i Tomaszem Hofmanem. Milisystem stał się wyłącznym dystrybutorem replik broni produkowanych przez Sunway Network Company na terenie całej Europy.

- Bardzo się cieszymy z podpisania nowej umowy. Dzięki niej staliśmy się wyłącznym dystrybutorem replik broni produkowanych przez Sunway Network Company na terenie całej Europy. Nasz nowy partner biznesowy jest w trakcie opracowywania elektrycznej repliki broni symulującej odrzut, którą planujemy wykorzystać w ramach naszego autorskiego trenażera strzeleckiego „Wisła”. Wierzymy, że współpraca przyniesie nam wiele korzyści i w dłuższej perspektywie okaże się być strzałem w dziesiątkę – komentuje Jan Kempara, prezes zarządu Milisystem SA.

Milisystem jeszcze w I połowie 2023 r. będzie chciał wprowadzić do swojej oferty repliki broni, nad którymi obecnie pracuje Sunway Network Company tj. repliki broni o napędzie elektrycznym z odrzutem. Oprócz tego spółka planuje również wprowadzenie repliki karabinka będącego na wyposażeniu Wojska Polskiego, także o napędzie elektrycznym z odrzutem. Są to jak do tej pory rozwiązania niespotykane na rynku.

Milisystem w ostatnio raportowanych wynikach za IV kwartał 2022 r. po raz pierwszy odnotował zysk ze sprzedaży trenażera strzeleckiego. W minionym roku dostarczyli swój produkt m.in. do Wojskowej Akademii Technicznej (WAT) w Warszawie. Spółka chce w nadchodzących kwartałach zwiększyć sprzedaż poprzez realizację podpisanych umów oraz rozwój oprogramowania na wszystkich wersjach trenażera, jak i udział w kolejnych konkursach "Strzelnica w powiecie".

 

***

O spółce:

Milisystem S.A. (wcześniej Intelligent Gaming Solutions S.A.) model biznesowy opiera się na dostarczeniu zaawansowanego trenażera strzeleckiego Wisła, który skierowany jest zarówno do sektora militarnego, jak i cywilnego. Celem spółki jest sprzedaż produktu do wybranym grupom docelowym oraz popularyzacja nauki strzelectwa zarówno w kraju, jak i zagranicą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Obronność Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń… Biuro prasowe
2024-03-28 | 11:00

Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń…

Jak sfinansować wydatki obronne państw członkowskich UE zwiększone do poziomu 2% ich PKB? Trzy opcje: cięcia innych wydatków, finansowania długiem, podnoszenia podatków.
Obronność Waloryzacja to nie podwyżka. Co naprawdę negocjują firmy z sektora ochrony?
2023-11-30 | 11:14

Waloryzacja to nie podwyżka. Co naprawdę negocjują firmy z sektora ochrony?

Na rynku trwa obecnie proces waloryzacji wieloletnich kontraktów za usługi ochrony. Inflacja, która w ciągu trzech lat osiągnęła niemal 40 proc., i cykliczne podwyżki płacy
Obronność Thales zaprezentował zaawansowane rozwiązania defence na targach MSPO w Kielcach
2023-09-18 | 17:00

Thales zaprezentował zaawansowane rozwiązania defence na targach MSPO w Kielcach

Thales, globalny lider branży defence, wziął udział w 31. edycji Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego (MSPO), który odbył się w dniach 5-8 września w Kielcach. Thales

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.