Biuro prasowe
BIZNES
2020-02-27
SUPERMERCATO24 PUBLIKUJE DANE O ZWYCZAJACH KONSUMPCYJNYCH WŁOCHÓW
Sery, salami i produkty garmażeryjne to najczęściej kupowane on-line przez Włochów produkty spożywcze – wynika z pierwszego raportu o zwyczajach konsumpcyjnych mieszkańców Italii, opublikowanego przez Supermercato24.
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-20
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się.
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-05
NOWA ODSŁONA SERWISU SZOPI.PL – JEGO WYGLĄDU I FUNKCJONALNOŚCI
Zmieniony serwis Szopi.pl to przede wszystkim ułatwienia w dokonywaniu zakupów za pomocą tej platformy, godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-28
3 NOWE SMAKI! od Goplana Tyci
Colian rozszerza linię Grześki Tyci o trzy nowe smaki, oparte na kultowych markach Jeżyki i Toffino. Do obecnych na rynku Grześków Tyci, nagrodzonych tytułem Złota Innowacja FMCG 2019, dołączają Jeżyki Tyci, Toffino Tyci oraz O!rzeszki Tyci.
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-21
Dineout Poland – rewolucja w rezerwacjach stolików
Polacy kochają poznawać nowe smaki, a najprzyjemniejszą okazją do skorzystania z bogactwa kuchni świata w pysznym wydaniu jest wieczór w restauracji. Dzięki aplikacji Dineout Poland w ciągu kilku sekund można dokonać rezerwacji stolika w ulubionym lokalu.
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-17
Rebranding Crunlight
Marka przekąsek Crunlight przechodzi rebranding. Pierwsze produkty z asortymentu są już dostępne w nowych, wyrazistych opakowaniach w kolorze fuksji. Odświeżony wygląd zyskało również logo.
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-17
Kampania napojów roślinnych Sante Organic
Firma Sante rozpoczyna kampanię promującą napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych działaniach akcentowane będą wyróżniki Sante Organic: krótka lista składników, certyfikat BIO, doskonały smak. Akcja promocyjna obejmie stacje TV, prasę, digital, eventy oraz działania PR.
czytaj więcej