Przegląd mediów

październik 2021

Ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego

2021-10-07  |  16:02
Przegląd mediów

27 września ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego. Program ma na celu wyłonienie najlepszych deweloperów, inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych oraz firm budowlanych w kraju. Zgłoszenia do programu przyjmowane są do 26 listopada.  

 

Laureaci zostaną wyłonieniu w dwóch kategoriach: 

DEWELOPER ROKU 2021 

INWESTYCJA ROKU 2021 

FIRMA BUDOWALANA 2021 

 

Laureatami programu są podmioty cieszące się renomą i zaufaniem wśród klientów, przedstawicieli branżowych i partnerów biznesowych. O ich wyjątkowości świadczą walory jakościowe, technologiczne, estetyczne i praktyczne. Brana jest pod uwagę także etyka prowadzenia biznesu. 

 

Aby uzyskać wybrany tytuł uczestnicy projektu muszą przejść proces certyfikacji i spełnić określone w nim standardy.  

 

Laureatów tytułu Deweloper Roku oraz Firma Budowlana Roku charakteryzuje solidność i wysoka jakość zrealizowanych inwestycji. To firmy za sukcesem, których stoją wybitni specjaliści, w tym kadra zarządzająca umiejętnie dostosowująca ofertę do potrzeb i wymagań najbardziej wymagających Klientów. To przede wszystkim firmy bezpieczne, godne zaufania i polecenia. 

 

Inwestycja Roku (mieszkaniowa i/lub komercyjna) to inwestycja wybudowana rzetelnie z zastosowaniem dobrej jakości materiałów. Charakteryzująca się wyjątkową architekturą, implementacją innowacyjnych, ale także praktycznych rozwiązań, zapewniająca komfort codziennego użytkowania. 

 

Organizatorem programu jest Certyfikacja Krajowa 

 

Certyfikacja Krajowa to instytucja wychodząca naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego przedsiębiorcy, dla którego priorytetem jest budowanie silnej i wartościowej marki. To miejsce z ideą zrzeszania, wspomagania oraz intensywnej promocji selektywnie wybranych podmiotów w procesie certyfikacji. 

 

 Więcej informacji na stronie: https://certyfikacjakrajowa.org.pl/program-budowlany-roku/ 

 

Kontakt dla mediów: 

Justyna Nakonieczna  

PR& Marketing Manager  

512 009 069 

j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 7 października

Medium

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.