Biuro prasowe

BIZNES 2024-04-18

Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024!
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-18

Wpadnij po nowe, odmienione pieczywo do Żabki!

Ciepłe i pachnące bułki to jeden z powodów, dla których klienci odwiedzają sklepy Żabka każdego dnia. Aby jeszcze lepiej sprostać ich oczekiwaniom, sieć Żabka przy aktywnym udziale franczyzobiorców dokonała przeglądu asortymentu w kategorii pieczywa.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-17

Grupa Żabka znów najlepsza!

Po raz drugi z rzędu Grupa Żabka znalazła się w gronie wyjątkowych miejsc pracy na świecie, których pracownicy wykazują się najwyższym zaangażowaniem. Zdobyła nagrodę Gallup Exceptional Workplace Award 2024.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-16

Startuje Westfield Good Festival w Westfield Mokotów

W czwartek, 18 kwietnia, w Westfield Mokotów rusza wydarzenie, którego celem jest inspirowanie do zmian i przekazywanie praktycznych wskazówek, jak żyć na co dzień w bardziej zrównoważony sposób.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-15

Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX

CIAO ITALIA - nowa linia zapachowa produktów SIDOLUX inspirowana słoneczną Italią!
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-12

Aplikacja ERLI podbija rynek m-commerce – milion pobrań w pół roku

Zaledwie 6 miesięcy wystarczyło, aby aplikacja mobilna ERLI przekroczyła 1 milion pobrań. Co więcej, już blisko 50% sprzedaży na ERLI pochodzi właśnie z kanału mobilnego.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-12

Silne marki w niespokojnych czasach wyróżniają: zaufanie, omnichannel, cena

Najnowsza edycja rankingu OC&C Retail Proposition Index 2023 ponownie stara się odpowiedzieć na pytanie „czym kierują się klienci wybierając miejsce i sposób robienia zakupów?”. Na podstawie badań wśród konsumentów, raport detalistów, którzy cieszą się największym uznaniem.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-11

Znowu rekord! Lidl Polska podsumowuje wyniki eksportu polskich produktów w 2023

Lidl Polska rozwija swoją ofertę we współpracy z polskimi dostawcami, którym daje szerokie możliwości rozwoju również na rynkach zagranicznych. W 2023 roku wartość eksportu polskich produktów, dzięki sieci sprzedaży Lidl Polska, wyniosła ponad 6,45 mld zł.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-11

JYSK zasila ofertę Galerii Północnej

Galeria Północna w Warszawie znacząco rozszerza swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-11

Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodzi

W Łodzi zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna. W efekcie prowadzonych prac, tuż przy istniejącym od lat i zmodernizowanym niedawno obiekcie, powstał nowoczesny park handlowy.
czytaj więcej