Biuro prasowe

BIZNES 2023-12-11

Weber Shandwick z kampanią społeczną „MAMY czas na zdrowie” dla Haleon

Kampania społeczna „MAMY czas na zdrowie” oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czas na odpoczynek, kiedy chorują. Agencja Weber Shandwick odpowiada za kompleksową realizację kampanii.
czytaj więcej
BIZNES 2023-12-11

Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei

Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.
czytaj więcej
BIZNES 2023-12-08

BADANIE: Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku?

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku? Zmory internetu, gospodarczo-polityczne i „czarne łabędzie” w tegorocznej edycji badania Kryzysometr
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-30

Lineage wzmacnia swoją obecność w Europie otwierając nową regionalną siedzibę w

Po przejęciu firmy Pago, Lineage umacnia swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej otwierając nowe biuro w Warszawie.
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-28

Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-28

Komisja Europejska rozpoczyna kampanię walczącą ze stereotypami

Komisja Europejska rozpoczyna kampanię mającą na celu zwalczanie stereotypów dotyczących płci. Stereotypy związane z płcią wciąż są powszechne w Polsce oraz innych krajach Unii Europejskiej.
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-20

Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland

Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland w ramach kontynuacji globalnej ekspansji na nowe rynki.
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2023-11-16

FCB Health Spark z nominacją do Global Best of the Best Effie Awards

Kampania FCB Health Spark dla marki Dulco otrzymała nominację w prestiżowym konkursie Global Best of The Best Effie Awards i będzie rywalizować o statuetkę wraz ze zwycięzcami Gold i Grand Effie na arenie międzynarodowej.
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-16

Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki

Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki.
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-15

Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach.
czytaj więcej