Biuro prasowe
BIZNES
2024-04-29
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-29
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-29
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
Badania pokazują, że 64% pracowników preferuje pracę zespołową, która ich zdaniem pozwala uzyskać lepsze efekty.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-25
RUSZA BCC STARTUPS
BCC ŁĄCZY DOŚWIaDCZENIE i ŚWIEże SPOJRZENIE
NA BIZNES
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-25
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-24
Jeszcze łatwiejsze zarządzanie flotą EV dzięki partnerstwu Elocity i Mooveno
Kiedy siły łączą spółki znane w branży EV z innowacyjnego podejścia do elektromobilności, zwykle zyskują na tym kierowcy elektryków. Podobnie będzie w przypadku startującego właśnie projektu Elocity i Mooveno.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-23
CEVA Logistics podsumowuje działania na rzecz CSR
CEVA Logistics podsumowuje działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) za rok 2023, dzieląc się swoimi celami i rocznymi postępami.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-23
Zielonogórska firma otrzymała odszkodowanie za postępowanie ZUS
Całość kwoty przeznaczyła na operację oczu pracownika.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-23
Cyfrowa budowa – jakie zmiany czekają branżę budowlaną?
Zmiany, wprowadzane w przepisach polskiego prawa budowlanego przez kilka ostatnich lat, upraszczają i przyspieszają realizację inwestycji. Duży nacisk położony został na cyfryzację. Jakie dokumenty powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym?
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-23
Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?
W najnowszym krajobrazie konsumenckim, gdzie ceny i wartość zakupów stają się kluczowymi czynnikami decyzyjnymi, przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem zbudowania strategii marketingowej.
czytaj więcej